ULUBIONY KIOSK - PRZEJRZYJ I ZAMÓW WERSJA MOBILNA

12/2010

12/2010
Kup ten numer
Wydanie papierowe
Kup ten numer
Wydanie elektroniczne
+ DODATEK: Przejrzyj
ten numer
 

Wideo-kursy na płycie CD

(nie dotyczy e-wydania)
  • Photoshop. Bądź kreatywny, cz.3
 

Redaktor naczelny poleca

Myśl o zdjęciu zawsze przed jego zrobieniem i po. Nigdy w trakcie. Sekretem jest czas. Nie musisz działać szybko. Fotografowany model musi zapomnieć o tobie, a gdy to już się stanie musisz działać bardzo szybko”, uczy nas legendarny fotoreporter, Henri Cartier-Bresson, a jeszcze prościej sprawę ujmuje Susan Sontag, amerykańska pisarka i aktywistka (a prywatnie życiowa partnerka Annie Leibovitz), mówiąc, że: „Fotografowanie to w gruncie rzeczy akt nieinterwencji”. Te znane cytaty przytaczam nie bez powodu. Jak prawdziwe są to stwierdzenia, najlepiej dowodzą ekskluzywne wywiady, które publikujemy w tym wydaniu Digital Camera Polska. Bo dobry fotoreporter potrafi stać się niewidzialny. Właśnie tak, niewidzialny. Wydaje się, że bez tej umiejętności nie byłoby najsłynniejszych zdjęć sportu Eamone’a McCabe, nagrody World Press Photo (i wielu innych) dla Wojtka Grzędzińskiego i wyjątkowych reportaży Roberta Yagera, który poświęcił 18 lat życia fotografowaniu gangów Los Angeles. Uczymy się od nich nie tylko podejścia do ludzi, ale również warsztatu, kompozycji i nietypowej, fotograficznej wrażliwości. Eamonn McCabe powiedział nam, że największy żal ma do młodych adeptów tego fachu za to, że nie studiują już prac mistrzów fotografii. Bo to właśnie przez oglądanie setek i tysięcy prac znakomitych fotografów najlepiej uczymy się, jak robić jeszcze lepsze zdjęcia. Mamy więc nadzieję, że kolejne wydanie DCP będzie dla Was równie inspirujące jak poprzednie (czego najlepszym dowodem jest znacznie zwiększony nakład tego numeru). Dlatego, oprócz świetnych wywiadów, szczególnie polecamy Historię jednego zdjęcia, w której Szymon Szcześniak, jeden z najlepszych polskich portrecistów młodego pokolenia, zdradza Czytelnikom tajniki swojego warsztatu. Cały czas zachęcamy też do przesyłania własnych prac. Najlepsze z nich opublikujemy i nagrodzimy.

Serwisy specjalne




Partnerzy

 

 

 

Digital Camera Polska
Wolisz pojedyncze numery?
Wydanie na tablet:
Tablet
App Store Google Play
Wydawca
AVT-Korporacja Sp. z o.o.

AVT Korporacja
Sp. z o.o.

ul. Leszczynowa 11
03-197 Warszawa

tel.: 22 257 84 99
fax.: 22 257 84 00

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.
avt.pl
ulubionykiosk.pl

Nasze serwisy
Wydawnictwo AVT - numer 1 w segmencie Special Interest - Wydawnictwo AVT - numer 1 w segmencie Special Interest
Ups! Coś poszło nie tak
Kod błędu:
404
Brak strony!

Działamy w segmentach rynku

Portfolio 2017

Czym możemy służyć

  • Reklama i promocja
    w specjalistycznych magazynach
  • Prezentacja
    w katalogu branżowym
  • Reklama i promocja
    w serwisach online
  • Wysyłka mailingowa
    do precyzyjnie wyselekcjonowanych grup docelowych
Wydawca
AVT-Korporacja Sp. z o.o.

AVT-Korporacja
Sp. z o.o.

ul. Leszczynowa 11,
03-197 Warszawa

tel.: 22 257 84 99
fax: 22 257 84 00

avt@avt.pl
www.avt.pl

O Wydawnictwie
Wydawnictwo AVT działa od stycznia 1992 roku. Specjalizuje się w wydawaniu czasopism oraz informatorów poradnikowych (specjalistycznych i popularno-naukowych) dla czytelników o wyraźnie określonych zainteresowaniach – profesjonalistów i hobbistów. Portfolio AVT liczy łącznie 37 tytułów regularnych, w tym 20 miesięczników i dwumiesięczników, które grupują się w pięciu segmentach tematycznych: Budownictwo i Wnętrza, Elektronika i Automatyka, Muzyka i Dźwięk, Edukacja i Hi-Tech oraz Rodzina. Łącznie czasopisma AVT mają ponad 1,5 miliona czytelników.
Copyright © AVT 2020
Współpraca w zakresie SEO: Pozycjonowanie Poznań
Polecamy